Kto z nas nie marzy o płaskim brzuchu? Jednak niewiele osób ma czas aby spędzać wiele godzin dziennie na siłowni.

Dlatego z tygodnia na tydzień ćwiczenie o nazwie plank zyskuje co raz więcej miłośników. Na czym polega? Znacznie łatwiej będzie nam pokazać niż opowiedzieć. Spójrzcie na poniższe zdjęcie:

STRONGER ABS with one single move!! Plank with me for 1-minute!!! Let’s tighten and tone our core! More 10-minute…

Opublikowany przez Denise Austin na 17 maja 2016

To ćwiczenie polega na utrzymywaniu ciała w linii prostej, podpierając się na łokciach i stopach. W takiej pozycji musimy wytrzymać około minuty. Ćwiczenie wydaje się banalne, jednak już po pierwszym razie poczujesz dlaczego daje takie rewelacyjne rezultaty.

Plank czyli tzw. deska, nie dosyć, że jest efektywne to jeszcze wzmacnia mięśnie brzucha bez nadmiernego obciążania kręgosłupa. To jednak nie wszystko, angażuje do pracy całe ciało, wzmacniając je i rzeźbiąc.

Wykonywanie planka wymaga jednak systematyczności, przygotowaliśmy więc dla was rozpiskę na cały miesiąc. Możecie ją wydrukować, albo zapisać na telefonie. Obok każdego dnia zapisane jest ile minut powinniśmy wytrzymać w tej pozycji. Pierwszego dnia jest to 30 sekund, ostatniego musimy wytrzymać prawie 4,5 minuty!

fot. Niezwykle.pl

 Zobacz na poniższym filmie jak prawidłowo wykonać tzw. deskę:

Jak wam się podoba? Przyłączycie się z nami do wyzwania?