Masz problemy z odstającym brzuchem. Nie zawsze jest on wynikiem zaparć, albo otyłości. Zdarza się, że jest objawem problemów ze zdrowiem!

Wzdęty brzuch wygląda tak, jakbyś miała na sobie koło ratunkowe. Wyraźnie odstaje i jest twardy. Kobiety, które go mają, zwykle czuja się, jakby środku miały nadmuchany balonik.

Co jest jego przyczyną i jak sobie z nim radzić?

Zwykle przyczyna są zaparcia albo przyjecie zbyt dużego posiłku. Jak unikać zaparć? Wystarczy odpowiednia dieta i odrobina aktywności fizycznej. Powinnaś jeść świeże warzyw i owoce, przyjmować błonnik, który znajdziesz m.in. w: otrębach pszennych, gruboziarnistym pieczywie i kaszy gryczanej. Zaleca się również piecie przynajmniej 2 litrów płynów dziennie – czytamy na portal abc zdrowie.

Oprócz brzucha duże są wtedy również inne części ciała, ręce i nogi. Jedną z przyczyn tego stanu może być niedoczynność tarczycy. To ona spowalnia procesy metaboliczne.

Jej inne objawy to m.in : wysuszenie skóry, wzrost masy ciała, zaparcia, osłabienie i przede wszystkim objawy depresji, a także pogorszenie sprawności intelektualnej – czytamy na endokrynologia.net.

Jeśli zaobserwujesz, któreś z tych objawów, poproś lekarza o skierowanie na badania krwi pod kątem tarczycy.

Ten typ brzucha również odstaje, ale jest obwisły i miękki. Często zaczyna się tuż pod piersiami i tworzy wałeczek.

Kiedy się stresujemy zatrzymujemy cukier w organizmie. Cukry kumulują się, by w razie zagrożenia dostarczyć organizmowi energii. Jest to mechanizm ewolucyjny.

Co możesz z tym zrobić? Unikaj cukrów, pij więcej wody i regularnie ćwicz.

Taki brzuch wystaje głownie z przodu i przypomina przymocowany kociołek.

Jego przyczyną jest nadmierne spożywanie alkoholu oraz cukrów. Jak się pozbyć tego brzucha? Trzeba wyeliminować alkohol i cukry oraz regularnie ćwiczyć.

Brzuch gruszki występuje przy konkretnym typie figury. Tkanka tłuszczowa odkłada się wtedy na udach, pośladkach i biodrach. Tylko czasem w dolnych partiach brzucha.

Co jest powodem takich dolegliwości? Taki brzuch może być objawem problemów hormonalnych, a konkretnie nadmiaru estrogenu.

Można naturalnie obniżyć poziom tego hormonu. W tym celu powinnaś wyeliminować spożycie pszenicy, cukru, czerwonego mięsa, mleka krowiego, mleka sojowego, kawy, słodkich napojów i sztucznych słodzących substancji, unikać alkoholu i zrezygnować z palenia papierosów.

 

źródło: niezwykle.pl

Chcesz więcej ciekawych artykułów? Polub nasz fanpage na Facebooku!

Zostaw swój komentarz