Miejscem filmu jest ekskluzywny butik, znajdujący się w jednym z centrów handlowych. Jego wnętrze to przepych i elegancja, które zachęcają ludzi z duża ilością pieniędzy.

Pewna kobieta przechadza się pomiędzy ekspozycjami, gdy jej uwagę przyciąga jedna z torebek. Zainteresowana zbliża się do niej, po czym oceniając wykonanie i praktyczność, zagląda do środka. To, co widzi w jej wnętrzu zaskakuje ją i przeraża. Obejrzyj poniższy filmik.

Ta antyreklama, jest na szczęście pomysłem ‚Peta’, który ma na celu podnieść świadomość konsumentów w sprawie towarów wytwarzanych z zagrożonych (choć nie tylko) zwierząt. Kierowana do ludzi bogatych, których to zachcianki napędzają rynek. To daje do myślenia i sprawia, że być może wielu spośród tak wpływowych ludzi zastanowi się dwa razy, zanim zdecyduje się na produkt z krokodyla czy zagrożonej fretki. Wbrew pozorom każdy z nas ma ogromny wpływ na los niewinnych zwierząt. Jak do sieci wypłynął filmik, na którym widać, jak króliki żywcem obdzierane są ze skóry, podniosła się ogromna wrzawa i sprzeciw internautów, co doprowadził do sytuacji, w której wiele dużych koncernów wycofywało się z produkcji wyrobów z angory.

A Ty jaki masz stosunek do takich produktów? Przychylasz się do naszego zdania, że warto walczyć o zagrożone wyginięciem gatunki?

Chcesz więcej ciekawych artykułów? Polub nasz fanpage na Facebooku!

Zostaw swój komentarz