W internecie można sporo zarobić. Wie o tym Małgorzata Rozenek-Majdan (40 l.), która za jedno niewinne zdjęcie i oznaczenie produktu w mediach społecznościowych otrzymuje już 80 tys. zł! Jeszcze rok temu zarabiała 3 razy mniej, a teraz jest już w absolutnej czołówce.

Publikując posty sponsorowane w sieci można zarobić na nowe mieszkanie bądź luksusowy samochód. Kubie Wojewódzkiemu (55 l.), który za jeden post na Instagramie kasuje 400 tys. zł wystarczą zaledwie 3 publikacje, aby kupić nowe, szpanerskie auto. Swoją twarzą gwiazdor TVN reklamuje m.in. telefony komórkowe oraz kosmetyki dla mężczyzn. Fortunę zgarnia także Edyta Górniak (46 l.). Gwiazda za promowanie np. lakierów do paznokci może liczyć na 200 tys. zł. W pierwszej trójce znalazła się także Małgorzata Rozenek-Majdan, której wartość w ostatnim czasie wyraźnie wzrosła. Jeszcze rok temu prezenterka mogła liczyć na „zaledwie” 20 tys. zł, a dziś otrzymuje aż 80 tys. zł! Perfekcyjna tak bardzo inspiruje fanki, że TVN zdecydował się podarować jej kolejny program – „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”. Na profilu instagramowym Gosi znajdziemy m.in. reklamy biżuterii, lakierów do paznokci oraz… kosiarek.

– Wystarczy jak znana osoba opublikuje krótki film lub wstawi zdjęcie z produktem i go oznaczy. Im więcej obserwujących, tym większą sumę można zarobić – wyjaśnia nam Aleksandra Dejnarowicz, trenerka social media.

Chcesz więcej ciekawych artykułów? Polub nas na Facebooku!