Dr Andre Weil jest amerykańskim lekarzem oraz jest uznawany za guru w dziedzinie medycyny naturalnej.

Istnieje sporo technik oddychania, ale nie każda z nich niesie tak korzystny wpływ dla zdrowia. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu dotknąć językiem podniebienia, tuż za zębami, a następnie oddychać w następujący sposób:

  1. Przez 4 sekundy wdychasz powietrze,
  2. Następnie wstrzymujesz powietrze przez następne 4 sekundy,
  3. Po tym czasie głośno wypuszczasz powietrze z płuc przez 8 sekund.

Może wydawać Ci się to na początku głupie, ale ta metoda na pewno zadziała. Dzięki tej technice, która dobroczynnie wpływa na sen, nie będziesz mieć już problemów z zasypianiem. Ten proces należy powtórzyć cztery razy w jednym cyklu i przynajmniej dwa razy w ciągu dnia. Dr Weil wyjaśnia:

Po dwóch, trzech miesiącach regularnego ćwiczenia oddechu zachodzą bardzo istotne zmiany w fizjologii naszych organizmów. Ta technika obniża tętno oraz reguluje ciśnienie krwi i skutecznie poprawia trawienie.

https://www.youtube.com/watch?v=gz4G31LGyog

Chcesz więcej ciekawych artykułów? Polub nas na Facebooku!