Chyba każda z nas chce mieć piękny płaski brzuch. A co jeśli da się tego dokonać ćwicząc maksymalnie 5 minut dziennie! To świetna i nie czasochłonna metoda na poprawę wyglądu!

Nie trzeba robić kilkuset brzuszków czy przysiadów dziennie. Teraz są o wiele nowsze i prostsze sposoby.

Wykonywanie tak zwanej deski bo o tym cały czas mowa jest bardzo skuteczne. Nie tylko dla płaskiego brzucha ale też dla zdrowych pleców!

To łagodny ale intensywny trening sylwetki. Ćwicząc w ten sposób wykorzystujemy wszystkie mięśnie.

Wykonując to ćwiczenie nie tylko poprawi nam się równowaga ciała ale i również postawa. Po pewnym czasie zauważysz że jesteś bardziej wyprostowana.

Przed rozpoczęciem 28-dniowego planu ćwiczeniowego, musisz upewnić się, że wykonujesz ćwiczenie poprawnie:

1. Twoje łokcie powinny spoczywać bezpośrednio pod ramionami tak, aby ciężar rozkładał się równomiernie.
2. Kręgosłup powinien znajdować się w linii prostej.

  1. Napnij mięśnie brzucha, to pomoże Ci utrzymać proste plecy, a dzięki temu będziesz czerpać maksymalne korzyści z ćwiczeń.
    Nogi rozłóż nieco szerzej niż szerokość bioder – pozwoli to uniknąć na biodrach niepotrzebnego obciążenia.

Nic nie tracisz, a możesz zyskać.


Podejmij się tego 28-dniowego wyzwania a zobaczysz, jak szybko zaczniesz czuć i widzieć rezultaty.

Zaczynamy od utrzymania pozycji „deski” przez około 20 sekund.
Brzmi łatwo, ale by utrzymać się w tej pozycji przez 2 minuty – będzie już naprawdę ciężko, ale uwierzcie to jest tego warte!

Oto zarys całego wyzwania:
Dzień 1 – 20 sekund
Dzień 2 – 20 sekund
Dzień 3 – 30 sekund
Dzień 4 – 30 sekund
Dzień 5 – 40 sekund
Dzień 6 – Pauza
Dzień 7 – 45 sekund
Dzień 8 – 45 sekund
Dzień 9 – 60 sekund
Dzień 10 – 60 sekund
Dzień 11 – 60 sekund
Dzień 12 – 90 sekund
Dzień 13 – Pauza
Dzień 14 – 90 sekund
Dzień 15 – 90 sekund
Dzień 16 – 120 sekund
Dzień 17 – 120 sekund
Dzień 18 – 150 sekund
Dzień 19 – Pauza
Dzień 20 – 150 sekund
Dzień 21 – 150 sekund
Dzień 22 – 180 sekund
Dzień 23 – 180 sekund
Dzień 24 – 210 sekund
Dzień 25 – Pauza
Dzień 26 – 210 sekund
Dzień 27 – 240 sekund
Dzień 28 – Tak długo, jak to możliwe.

cwiczenie-deska7x

Chcesz więcej ciekawych artykułów? Polub nas na Facebooku!