Jednym z najtrudniejszych wyzwań podczas odchudzania jest pozbycie się nadmiaru tłuszczu z ud. Na szczęście, istnieją określone ćwiczenia, skupiające się bezpośrednio na tym obszarze ciała.

Dzięki nim szybko i łatwo uzyskasz smukłe uda.

Oto jak pozbyć się tłuszczu z ud w przeciągu 30 dni.

Krok 1

Rozpocznij zdrową, niskokaloryczną dietę. Wyeliminuj z niej cukry i zbędne tłuszcze. Jedz świeże i wartościowe produkty, takie jak owoce, warzywa, zboża, czy chude mięso.

Krok 2

Zaleca się wykonywanie 30 do 60 minut ćwiczeń wydolnościowych 5 dni w tygodniu, przez okres 30 dni. Ćwiczenia wydolnościowe spalają tłuszcz, przyspieszając chudnięcie. Zainteresuj się rolkami, jazdą na rowerze, czy bieganiem.

Krok 3

Wykonywanie przysiadów przez 2-3 dni w ciągu tygodnia pomoże w ogromnym stopniu. Przysiady i wykroki to najlepsze ćwiczenia na uda.

Krok 4

Wykonuj serię standardowych głębokich wykroków ( z oparciem na wysuniętym kolanie) przez 2-3 dni tygodnia. W ciągu miesiąca zauważysz efekty.

Krok 5.

Chodź na długie spacery. Unikaj wind, wybierając się zamiast tego schody. Dzięki temu znacznie obniżysz też ryzyko chorób serca.

Chcesz więcej ciekawych artykułów? Polub nas na Facebooku!