Amy Thomson z Glasgow była normalną, ładną 16-latką. Lubiła się malować i wychodzić z przyjaciółmi. Nigdy nie brała narkotyków. Dopóki nie wylądowała na felernej imprezie…

Pewnego wieczoru Amy, wraz z koleżankami, wyszła potańczyć. Dziewczyny znalazły się na dyskotece i zaczęły się bawić. Wtedy ktoś dał im kolorowe tabletki. Przecież to tylko ecstasy, nie musiały się martwić… A przynajmniej tak pomyślały podekscytowane nastolatki.

Amy i jej 3 koleżanki bezmyślnie wzięły tabletki. Po chwili wszystkie cztery straciły przytomność i runęły na ziemię. Natychmiast wezwano pogotowie.

Koleżanki wyszły z przygody bez szwanku, Amy jednak miała mniej szczęścia. Dziewczyna zapadła w śpiączkę, a jej mózg został poważnie uszkodzony.
U osoby używającej ecstasy może pojawić się tzw. złośliwy zespół neuroleptyczny, charakteryzujący się spadkiem ciśnienia krwi, gwałtownym wzrost temperatury ciała, drgawkami oraz śpiączką. W niektórych przypadkach powoduje zgon. Ponadto według szacunków, blisko 80% tabletek ecstasy, będących w nielegalnym obiegu, wcale nie zawiera MDMA. Mogą zawierać wiele wypełniających je substancji, które są jeszcze bardziej szkodliwe. – źródło: narkotyki.pl

Po wybudzeniu ze śpiączki nie była już tą samą wesołą dziewczyną. Narkotyk uszkodził jej mózg do tego stopnia, że dziewczyna ledwo mogła się ruszać i mówić. Dzisiaj jest przykuta do wózka, którego nie jest w stanie sama poruszyć. Jej mowa podobna jest do tej 2 latka, dziewczyna musi od nowa nauczyć się mówić.

Poniżej możecie obejrzeć nagranie, na którym Amy próbuje mówić. Ukazuje ono jak jedna tabletka, jedna decyzja może zmienić całe życie. To wideo zostało opublikowane jako ostrzeżenie przed wszelkimi narkotykami. Podzielcie się tym artykułem ze wszystkimi!

Chcesz więcej ciekawych artykułów? Polub nasz fanpage na Facebooku!

Zostaw swój komentarz